سوالات متداول

تا چند روز میتوانم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید تا ۷ روز درخواست مرجوعی خود و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟
وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.
اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش)شامل این سرویس نمی باشد.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
1. در وب سایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید.

2 .شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید .

3.   کد فعالسازی برای شماره همراه شما پیامک میشود، پس از وارد کردن کد تایید  ثبت نام انجام می شود

4. سپس روی گزینه تکمیل حساب کاربری کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

5 . اطلاعات شخصی خود را تکمیل نمایید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
1.وارد حساب کاربری خود در سایت آرازشاپ شوید.
2. از دیدن منو روی گزینه سفارش ها کلیک کنید.
3. با کلیک رو گزینه سفارش ها میتوانید جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید.

نکته: از طریق پیشخوان حساب کاربری‌تان، می‌توانید سفارش‌های اخیرتان را مشاهده، آدرس‌های حمل و نقل و صورتحساب‌تان را مدیریت و جزییات حساب کاربری و کلمه عبور خود را ویرایش کنید.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
1.ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
2.روی گزینه ی “سفارش های من” کلیک کنید.
3. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت‌نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

آیا می‌توانم مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنم؟

بله، شما می‌توانید از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت فروشگاه اینترنتی آراز شاپ و با استفاده از کارت‌های شبکه شتاب مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

آیا می‌توانم مبلغ سفارش خود را به صورت پرداخت در محل تسویه کنم؟
خیر، فعلا امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

پس از ثبت سفارش چقدر طول می‌کشد تا سفارش به دست من برسد؟
ارسال سفارش از طریق پست پیشتاز صورت می‌گیرد که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به پست مشخص می‌شود، سفارش شما طی 2 تا 5 روز کاری پس از تحویل سفارش به پست، به دست شما می‌رسد.

هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
هزینه ارسال به صورت آنلاین محاسبه و بر حسب وزن محصول به سبد خرید شما اعمال می گردد.

آیا بدون هزینه ارسال می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
خیربدون هزینه ارسال سفارش شما ثبت نخواهد شد.

ضمانت اصل بودن کالا
اصالت تمامی کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی آرازشاپ از سوی این فروشگاه تضمین شده می باشد، به این معنی که تمامی اجناس و کالاهایی که توسط فروشگاه آنلاین آرازشاپ به فروش میرسند برند اصلی و کاملا مطابق با ویژگی های ذکر شده در صفحه مشخصات محصول است. بنابراین آرازشاپ محصولات ارائه شده در وبسایت را با گارانتی اصلی و معتبر به خریداران گرامی عرضه میکند.

7 روز ضمانت بازگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آرازشاپ بوده است و آرازشاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کلیه محصولات ارائه شده در آرازشاپ صد در صد اصل بوده دارای گارانتی میباشد که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا می باشند.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به آراز شاپ اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرازشاپ بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

* اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آرازشاپ از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرازشاپ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

* اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‌‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آرازشاپ از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.

* اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات آرازشاپ اطلاع داده شود.

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، به دلیل رعایت حقوق کلیه مصرف کنندگان عزیز و قوانین و مقررات صنفی، امکان مرجوع کالا به هیچ وجه وجود ندارد.

* اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

– آسیب‌‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آرازشاپ اطلاع داده شود.

بستن
مقایسه